четвер, 18 квітня 2013 р.

Реклама моєї бібліотеки

Сьогодні пів вечора я провела за підготовкою до завтрішнього виступу на семінарі "Імідж бібліотеки", який має проходити у Острозькій ЦРБ. На мою долю перепала тема виступу "Реклама бібліотеки через Веб 2.0".
Взявшись за цю досить цікаву і не нову для мене тему, я натрапила на купу цікавих роздумів і висловлювань в мережі Інтернет на рахунок  бібліотечної реклами та про поняття "імідж бібліотеки".
Мені дуже сподобались роздуми з даної теми на сайті бібліотеки КНУБА .
"Поняття "імідж", яке в перекладі з англійської означає "створення образу", сьогодні міцно увійшло у вжиток в різних державних і громадських сферах. Але словосполучення "імідж бібліотекаря" для багатьох з нас як і раніше звучить незвично.
Вважається, що імідж - частина дій публічних людей. Тим більше це повинно відноситися до представників бібліотечної професії. Хто, як не бібліотекарі, щодня спілкується з великою кількістю людей? Сміливо можна говорити про те, що вони - публічні люди."
"Головне завдання іміджу - показати поряд з компетентністю вашу готовність до спілкування, створити образ доброго порадника. Наш імідж у свідомості інших людей створюється поведінкою, мовою, виглядом і професіоналізмом. І чим гармонійніше всі складові, тим більш цілісним виявляється враження.Багатьом людям вдається подати себе краще, ніж іншим.Ви коли-небудь працювали з людиною, яка завжди виявляється в потрібному місці в потрібний час і завжди робить те, що потрібно в даний момент? Це і називається ефективний самомаркетинг. 
Ще одне досить гарне висловлювання "перекочувало" до мого записника:
 "Мати позитивний імідж означає – бути першим, бути найкращим, бути не таким, як інші. "
"Спробувати зробити собі ім`я, відмінне від інших, вирізнитися, запам`ятатися, привернути увагу – ось основні напрямки, за якими слід йти до  успіху."  - для мене ці слова просто БОМБА!
 А для створення позитивного іміджу потрібно провести хорошу рекламну роботу як у реальному, так і у віртуальному режимі.
Зараз пропоную дещо з моїх напрацювань у процесі підготовки до семінару.
 Так за  планами мої колеги почують про:
- використання технологій Веб 2.0 (соціальних сервісів) у бібліотечній роботі на прикладі моєї бібліотеки;
- використання Вікі-середовища у краєзнавчій роботі бібліотеки;
- соціальні мережі "Вконтакті" та "Фейсбук" і бібліотека с.Грем'яче;
- використання мережі "Slideshare"";
- бібліотечний блог;
- створення веб-альбомів "Picasa".
 Охарактеризовуючи кожен названий пункт, я буду ділитись своїм досвідом з бібліотекарями Острозького району.

Посилання для перегляду презентації: http://www.slideshare.net/gremyachebibl/ss-19019960

Так на сьогодні мільйони людей використовують Інтернет для роботи, навчання, дозвілля; мільйони людей користувачів мережею зареєстровані у різних соціальних мережах (Vkontakte, Facebook, Twitter, Однокласники та ін.), являються клієнтами програми для спілкування  Skype. Тому завдання сучасної бібліотеки використовувати всі ці соціальні сервіси на свою користь, які дозволять вести віртуальний діалог з користувачами і разом з тим організувати взаємодію між бібліотекою та читачем, який вносить свої пропозиції для розвитку, покращення бібліотеки та її послуг.
За допомогою цих сервісів, якими користується кожна друга молода людина у селі, проводиться реклама діяльності бібліотеки, поширюється інформація про послуги, заходи, іде діалог з читачем (кожен може сидячи дома поцікавитись чи є у бібліотеці та чи інша книга, а тоді іти по неї). 
Для популяризації цієї бібліотечної діяльності, мною було виготовлено та розповсюджено рекламну продукцію (закладки, інформаційні листівки, календарики), де вказуються електронні адреси сторінок «Вконтакті» та «Фейсбук».
Крім того надалі у мене є деякі плани щодо використання Веб 2.0, які я планую втілити у життя в найближчий час.


3 коментарі:

  1. Я впевнена, що твій виступ буде на висоті! Тема - чудова, сучасна, творча. Підхід у тебе в роботі теж креативний. Щасти тобі, Ларисочко!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Думаю, що у мене дійсно був гарний виступ (найближчими днями напишу про це), адже мої колеги сиділи дуже тихо, а дехто навіть з відкритим ротом:)Загалом все пройшло на УРА!

      Видалити
  2. Интересно, но все же хотелось бы побольше узнать об этом. Понравилась статья!:-)

    ВідповістиВидалити