пʼятницю, 24 травня 2013 р.

"Я хотіла бути щасливою..." або мої враження від прочитаної книги

Думаю, не одна дівчина чула схвальні відгуки про свою зовнішність, про красу (в тому числі і я). Багато хто сприймає це як звичайну річ, хтось ходить задоволений і красиві фрази стали буденними. Але ні одна і з нас не задумувалась про те, що ми робили б, коли були б іншими і наша зовнішність нас не рятувала. Що було б тоді?..
Нещодавно я закінчила читати документальну повість "Красота", автор Кеті Пайпер.  Це автобіографічна повість  відомої моделі, телеведучої-початківця.
Її обличчя було її професією. І саме її зовнішність і популярність ледь не коштували їй життя.
Вражає те, що ні одна з нас не застрахована від того, що сталося з героїнею.
Книга розповідає про можливість використання того, що нам дала природа - про нашу красу. Про юнацькі сподівання, про молодість і кохання. Тут переплітаються життєві переживання з розпачем і зневірою, а місцем зустрічі стала соціальна мережа, де зараз спілкуються мільйони людей. Багато сторінок з книги примусили мене порадіти за героїню, були рядки над якими я плакала. Я зрозуміла, що у сучасному світі Інтернету та нової інформації, у час моди на молодість і красу,  важливо не втратити себе за будь-яких життєвих ситуацій. А усе, що з нами стається потрібно осмислити і взяти за новий початок. І не дивлячись на власну зовнішність потрібно дійти до гармонії з собою, адже справжня краса в нас самих.
Рекомендую прочитати книгу "

Красота

Кэти Пайпер"

2 коментарі: